maanantai 8. huhtikuuta 2013

Yeah, here l am.

Pahin päänsärky mies muistiin. Sattuu niin, että alkaa kohta varmaan oksettamaan. Mietin paljon mitä tää viikko tuo tullessaan. Mun oli pakko käydä ostamassa tupakkaa, mutta yhden röökin jälkeen tuntui kuin aivott olisivat räjähtäneet. Mun teki kamalasti mieli oksentaa ja jäädä makaamaan lumipenkkaan kunnes joku tulis hakemaan mut pois sieltä. Tuskin kukaan olisi uskaltanut tulla. En oo varmaankaan kenellekkään mitään.

Terapia oli tänään vähän tuskallista. Mua väsytti ja nälätti niin paljon, että en saanut mitään aikaseks. Yskitti ja nenä vuoti. Jos mun päähän sattuu huomenna, en mee töihin...

Keskiviikko pelottaa. Erinnäisten syiden ja yhden tapaamisen takia. Mä en todellakaan tiedä mitä pitäisi sanoa tälle ihmiselle, ja menenkö täysin lukkoon niin kuin välillä noissa tilanteissa tapahtuu. Pelkään, että alan vain tuijottamaan omaa kahvikuppiani lasittuneella katseella. En haluis, että näin kävis, saattasin ajaa henkilön inhottavaan ja epämukavaan tilanteeseen, mutta toisaalta, pää lyö ihan tyhjää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Varmistan, ettet ole sekaisin