torstai 18. huhtikuuta 2013

Siinaa... Tuuu meiän mukaan. Meillä on sulle yllätys ulkona..

Iskä soitti aamulla. Olin kuulema mennyt ramppaamaan oven kahvaa ja yrittäny ulos. Sen jälkeen muistan, että aloin itkeä ja mua pelotti.
Iskän lämmin käsi lepäs mun polvella ja toi turvaa. Mua kuumotti ja oksetti.
Muistan, että kuulin ääniä. Ku joku ois raapinu meiän sohvaa. Mä katoin monta kertaa sinne sohvan päätyyn. Siellä ei ollu ketään.
Aamulla heräsin sohvalta siihen kun herätyskello soi omassa huoneessa.
Sen jälkeen mä istuin keittiön tasolla ja join kahvia. Kävin tupakalla ja join lisää kahvia.
En ois halunnu lähteä kouluun. Olisin halunnu jäädä nukkumaan, mut pelkäsin että ne tulee takasin.
Nyt puol makaan koulun sohva huoneessa, yksin, pimeässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Varmistan, ettet ole sekaisin