torstai 2. toukokuuta 2013

What do you got ?

Miettien paljon ns. "entistä" elämääni huomaan miten paljon olen kasvanut ja vahventunut henkisesti ja psyykkisesti. Kun luen vanhoja päiväkirja merkintöjä alkaa oksettamaan. "En mä voinu olla tollanen...." pliiis. Eron jälkeen lääkeriippuvuus oli kamalaa ja samoinnrankemmin alkoholiin tutustuminen. Kaikki vain mitä käteen sattui saamaan piti vetää kurkusta alas. Ihan sama väsyttääkö vai piristääkö ne. Kunhan saan vain hetkellisen mielihyvän. Pelkään kyllä kovasti sen tulevan takaisin...

3 kommenttia:

  1. oon miettiny jo pitkään, että kerta kun oot 15 v miten voit käyä töissä ja ostaa tupakkia

    VastaaPoista
  2. Käyn oikeastaan työharjottelussa ja mulle on tullut vaan tavaksi sanoa "käyn ostamassa tupakkaa" vaikka menen rahojen kanssa tutun luokse ja se käy hakemassa.

    VastaaPoista
  3. Käyn oikeastaan työharjottelussa ja mulle on tullut vaan tavaksi sanoa "käyn ostamassa tupakkaa" vaikka menen rahojen kanssa tutun luokse ja se käy hakemassa.

    VastaaPoista

Varmistan, ettet ole sekaisin