sunnuntai 7. heinäkuuta 2013

Vaa'alle astuminen aiheutti ahdistuksen. Syöminen on pyörinyt mielessä jo useasti, enkä jaksaisi enää kamppailla sen kanssa.
Olen väsynyt, ahdistunut ja agressiivinen. Kaikki tuntuu vaikealta ja inhottavalta.

Aamulla vessassa otin meikkipussin esille ja töpöttelin puuterit naamaan. Silloin katsoin itseäni ja mietin, milloin olen viimeksi ollut näin kyllästynyt ? Käteni tärisi kun aloin rajaamaan silmiäni kajaalilla. Kyyneleet yrittivät päästä muurini läpi. Ne hakkasivat minua. Huusivat minulle. Siina, päästä meidät pois. En vain halunnut romahtaa.
Läpsäisin itseäni poskelle ja harjasin hiukseni.


Olen todella eksyksissä. Välillä ajatteli karkaa ja jään seisomaan silmät tyhjinä ja tuijotan eteeni. Elämäni tuntuu tyhjän päiväiseltä paskalta. Välillä haluaisin vain jättää kaiken ja maata sängyllä loppuun asti.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Varmistan, ettet ole sekaisin